Na te veel spam-aanvallen heb ik mijn forum ingesteld op alleen op uitnodiging, en een aangepaste, rate-limited manier opgezet om uitnodigingen uit te delen op mijn andere website.
Ik heb links toegevoegd naar het uitnodigingssysteem in de FAQ en dergelijke, maar ik wil een aangepaste “Account aanmaken” link toevoegen naast de “Inloggen” link die op dezelfde manier alleen zichtbaar is als de gebruiker niet is ingelogd.
De officiële Aangepaste Header Links leken deze functie niet te hebben (tenzij ik iets gemist heb).
Ik heb geprobeerd een link toe te voegen met api.decorateWidget, maar dat genereerde een waarschuwing voor afschrijving, dus dat was duidelijk niet de juiste manier.
Dat suggereerde dat ik api.headerIcons.add(“foo”, FooIcon, { before: “search” }) moet gebruiken, maar als ik dat goed begrijp, is FooIcon een soort Component, en ik weet niet wat dat is of hoe het gemaakt zou worden.
Dus in feite: ik wil een “Account aanmaken” link toevoegen naar een specifieke URL, naast de Inloggen knop, wanneer de gebruiker niet is ingelogd. En ik weet helemaal niet veel over Thema’s of hoe ik ze moet bewerken.