One of the users was asking how to see all the chat channels and I myself couldn’t figure it out
Turns out you have to click on a pencil icon to browse all channels. This can’t be right, can it?
Wouldn’t it be better to just have a “Browse” button?
One of the users was asking how to see all the chat channels and I myself couldn’t figure it out
Turns out you have to click on a pencil icon to browse all channels. This can’t be right, can it?
Wouldn’t it be better to just have a “Browse” button?
Het is een beetje van beide. Als je op het potlood klikt, wordt inderdaad het venster met alle kanalen geopend, maar op die pagina kun je, zoals je ziet, kanalen joinen, die vervolgens in je zijbalk verschijnen. Dus in die zin bewerkt het bewerkingspictogram het zijbalkgedeelte.
Ja, dat lijkt me nogal vergezocht. Het icoon moet weergeven wat er gebeurt als je erop klikt, in dit geval een lijst met kanalen tonen. Het feit dat je kanalen kunt joinen (wat ook geen bewerken is) is irrelevant.
Hoe dan ook, ik denk niet dat een icoon de beste UI is. Misschien een knop met het woord “Alles bekijken”?
Text would be quite lout there and always in your viewport.
What alternative font awesome icon would you suggest?
That’s a good point. I guess most people will rarely need to change channels.
Are all FA icons available to choose from?
only free ones, Pro ones cost money so we can not ship them in our open source product
Helaas zijn alle rasterpictogrammen pro. grid-2 lijkt een beetje op de interface die verschijnt nadat je op het potloodpictogram klikt en voor mij het idee van “kijk naar alle dingen” heeft.
Ik ben nog steeds dol op “Alles”. Als ik naar de interface kijk waar het potlood verschijnt, is het niet duidelijk dat je nog niet naar alle kanalen kijkt. Dus een knop met “Alles” of “Meer” zou aangeven dat je nog niet naar alle kanaalmogelijkheden kijkt.
Als de meeste mensen die op het potlood klikken van plan zijn om lid te worden van een ander kanaal, dan misschien een pluspictogram. Of zelfs een +/- pictogram. Ik realiseer me dat + momenteel wordt gebruikt voor “kanaal maken”.
Ik geef absoluut toe dat het moeilijk is om het perfecte pictogram te vinden. Daarom houd ik van de tekstoptie. Aangezien de meeste chat-tijd niet wordt besteed aan het kijken naar het scherm waar het pictogram staat, denk ik niet dat dat te invasief zou zijn.
De specifieke use case was dit: ik heb een nieuwe chat gemaakt en iemand gevraagd om eraan deel te nemen. Toegegeven, ik had ze een link naar het kanaal kunnen sturen. Maar iemand vertellen “word lid van het x kanaal” zou eenvoudiger moeten zijn.
Voor mij is het potlood echt bedoeld voor het bewerken van tekst of een afbeelding. Niet voor het deelnemen of verlaten van dingen.
Oké, dat zou een geweldig icoon zijn om in plaats van de potlood te gebruiken.