I am experimenting with the calendar plugin on a private Discourse instance to create a schedule/timetable for the employees of a small business. Ideally, someone from management would be able to add a bunch of [date] entries with a description of the time of day to enter and leave for any employees working that day.
So far it seems like when adding entries to the calendar via topic replies, I can only add one [date] at a time, at which point it becomes impractical to use the calendar for this purpose.
I know my use case might be a bit exotic, but is there any way of making it work?
Existe alguma maneira de adicionar mais de uma data por resposta? Eu gostaria de adicionar 20 eventos de uma vez quando eu criar o primeiro tópico do calendário. Parece que tenho que criar 20 respostas para fazer isso. Tentei todas as permutações de adicionar mais de um evento por resposta (e no tópico inicial) e nada funciona, exceto uma data por resposta. Isso é alguma limitação do código de análise de data/calendário que ele não consegue lidar com mais de uma entrada de calendário por mensagem de resposta? Ajuda! Obrigado.