Alle onderwerpen geschreven door een specifieke gebruiker, hoe?

Hallo, ik kan er niet achter komen hoe ik een filter kan maken waarmee ik alle onderwerpen van één specifieke gebruiker kan verkrijgen die de auteur is van dat onderwerp. Het doel is om vervolgens al deze onderwerpen te selecteren en ze een tag toe te kennen. Ik heb geprobeerd filters te gebruiken, maar ik kon niet de resultaten krijgen die ik wilde. Bedankt.

Eindelijk gevonden in de geavanceerde filtersectie met created-by, nu zou het geweldig zijn als created-by rekening zou houden met groepen, maar ik denk niet dat het dat doet?

1 like

Hmm… I don’t see the option to do that. It would be nice if something like created_by:group:group_name or created_by:group_name exists :thinking:.

1 like

Moet het een filter zijn, of zou het ook oké zijn om de zoekfunctie te gebruiken?

Je zou kunnen zoeken naar group:groupname en de onderwerpen uit de zoekresultaten selecteren om de tag in bulk toe te voegen.

3 likes

Yeap that works but I need to restrict to Topics authored by these group members (excluding replies)

Is dat niet wat in:first doet?

1 like

Geeft geen resultaat voor mij met die syntax: “group:Expert-Elite in:first”, als ik in:first verwijder, krijg ik alle berichten van die groep.

Odd. I cannot repro this on Meta. Assuming it’s this forum, something like group:autocad_experts in:first (and other groups visible) works.

1 like

Search results for 'Group:team in:first' - Discourse Meta works well for me.

Did you try name or full-name of the group?

My bad, a “s” was missing, works with group:Experts-Elite in:first :smiley:

Thanks !

1 like

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.