Ik weet dat je een nieuwe gebruikersgroep zou kunnen maken en hen daaraan zou kunnen toevoegen, maar dat is nogal omslachtig en ik weet niet eens of het zou werken, want als je “Groep blokkeren” zou verbieden om de sectie te gebruiken, zouden alle andere groepen waar ze deel van uitmaken dit gewoon negeren. Vertrouwensniveaus kunnen dit niet doen, omdat het zou gelden voor een “willekeurige” groep geselecteerde personen, niet noodzakelijkerwijs degene waarop het vertrouwensniveau van toepassing zou zijn.
Hallo, mag ik vragen naar welke sectie je verwijst?
2 likes
Je zou ze uit groepen kunnen verwijderen die toegang hebben tot welke categorie (ik denk dat je met “sectie” dat bedoelt) dan ook waar je ze niet in wilt hebben.
1 like
Would the Discourse Dynamic Groups plugin be good for this?
2 likes
@kartoon heb je je probleem kunnen oplossen? Groepen zijn absoluut de manier om te gaan, zoals je zelf al aangeeft. Je moet je groepen en categorieën zo instellen dat alleen de leden toegang hebben tot de categorieën waartoe je toegang wilt hebben. Er is geen manier in Discourse om een groep te maken die hen uitsluit van categorieën.
This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.