Dat is opmerkelijk!
Ik raad je aan de OP (het lijkt een wiki te zijn) te bewerken en Joe’s repo te verwijderen en te zeggen dat je deze hebt geforkt en je fork onderhoudt, en ook de broken tag hebt verwijderd!
Dat is opmerkelijk!
Ik raad je aan de OP (het lijkt een wiki te zijn) te bewerken en Joe’s repo te verwijderen en te zeggen dat je deze hebt geforkt en je fork onderhoudt, en ook de broken tag hebt verwijderd!
Hm. Zou de naam niet moeten worden gewijzigd met een nieuwe onderhouder?
Nieuwe thread, nieuwe naam, nieuwe geschiedenis zou een optie zijn, naar mijn mening.
Een nieuwe, of neem het eigendom van deze over. Mijn punt was vooral dat het verbergen van de aankondiging in het midden van dit onderwerp niet erg nuttig was.
@TReKiE wat is er gebeurd met de fork repository, er staat 404 niet gevonden?
Gisteravond op GitHub synchroniseerde ik mijn fork van een ander project toen de site me plotseling uitlogde en me vertelde dat mijn account was geschorst wegens “verdachte activiteit”. Ik heb geen idee waarom.
Ik kon onmiddellijk weer inloggen (na het resetten van alle authenticatie/tokens) om een “Herstelverzoek” in te dienen en wacht nu op de verwerking daarvan. Ik zal terugposten wanneer dat gebeurt.
Mijn account is nu hersteld, het zou weer moeten werken.
I have installed this plugin; thank you for sharing!
Apart from the Security option being unavailable, everything else functions normally.
Demo page: Discourse中文社区
Bedankt voor het proberen van de oplossingen, ik waardeer het zeer.
De optie Beveiliging zou moeten werken. Tot eerder vandaag toonde het dropdownmenu echter alleen aangepaste groepen, niet de ingebouwde groepen. Als je nu een update uitvoert, zouden alle groepen moeten worden weergegeven.