Het is me meerdere keren niet gelukt om een thema te installeren zonder een foutmelding. Er staan hier verschillende voorbeelden met problemen bij het installeren van een thema, maar geen daarvan past bij mijn situatie. Ook heb ik het forum voor installatie niet bovenaan deze pagina kunnen vinden. Dus, hier is het:
Ik krijg een foutmelding bij elke OOTB-thema-installatie
Failed to process hijacked response correctly : Errno::ENOENT : No such file or directory - timeout
Ik heb meerdere keren opnieuw geĆÆnstalleerd en ook de afhankelijkheden geverifieerd. Ik heb ImageMagick geĆÆnstalleerd en de versie is 7.1.1-47. Ik gebruik Mac Sequoia 15.5.
Hallo Nate! Bedankt dat je ernaar hebt gekeken. Ik heb het zip-bestand voor het thema bijgevoegd. Het is me gelukt om de OOTB werkend te krijgen, maar alleen wanneer ik het via een zip-bestand installeer. Het aangepaste thema hier geeft nog steeds een foutmelding. Bedankt!
Ik weet niet of dit helpt, maar ik krijg dezelfde foutmelding āEr is een fout opgetreden: Import Error: about.json bestaat niet, of is ongeldig. Weet u zeker dat dit een Discourse Thema is?ā bij het installeren van een thema of thema-component vanaf een apparaat. De installatie vanuit een git-repository geeft ook elke keer een 500-fout.
En moet de map in de thema-map in het bestandssysteem worden geplaatst of doet het ertoe? Ik krijg hetzelfde resultaat als ik about.json buiten de itd-map plaats.
Sorry, I may have mixed two issues. Installing āfrom your deviceā, I receive the about.json error so, as your previous post suggested, move the about.json from the itd folder and place it āoutsideā the folder. Which I did. The location I have my folder, itd, is in the themes/ directory with foundation and horizon. I zip the itd folder and then install. I still receive the error regarding the about.json.
Ik heb niet voorgesteld om het about.json-bestand te verplaatsen. Ik stelde voor om naar de bestandsstructuur in het algemeen te kijken. Normaal gesproken maakt __MACOSX geen deel uit van de themastructuur. Je hebt alleen de andere itd-map nodig als zip.